KLASIČNA VZDRŽLJIVOSTNA VADBA ALI VISOKO INTENZIVNI INTERAVALNI TRENING?

KUPLJENI SADNI JOGURT ALI DOMA PRIPRAVLJENI SADNI JOGURT?
maj 13, 2017
MUG CAKE PO MOJE
junij 9, 2017
Prikaži vse

KLASIČNA VZDRŽLJIVOSTNA VADBA ALI VISOKO INTENZIVNI INTERAVALNI TRENING?

Si tudi ti ena/eden izmed tistih, ki vsak dan uro ali celo več preživijo na sobnem kolesu/stezi/orbitreku, rezultatov in napredka pa ni …?

V današnjem blog zapisu, ti bom bolj podrobno predstavila HIIT oz. VIIT način treninga.

VIIT je kratica za visoko intenzivni intervalni trening. Osnovni princip takšnega treninga je, da izmenjujemo visokointenzivne intervale z nizkointenzivnimi intervali (primer: 30 sekund hitrega teka -> 30 sekund lahkotnega teka -> 30 sekund hitrega teka … to nekajkrat ponovimo). Praktično gre le za drugačen način treninga, ker lahko VIIT trening naredimo tudi z izvajanjem vaj (npr. 6 zaporednih vaj, vsako delamo 20 sekund, med njimi je 10 sekundna pavza ali pa je sploh ni; po teh 6-ih vajah sledi 2 minutni počitek in nato vse skupaj ponovimo še nekajkrat).

Pomembno pa je, da se pred VIIT treningom ogrejemo (npr. nekaj minutno kolesarjenje/hitra hoja …)

PREDNOSTI takšnega načina treninga je res veliko:

  • Bolj učinkovit kot klasična vdržljivostna kardio vadba.
  • Pospeši metabolizem, kar pomeni, da telo še dolgo časa po končani vadbi pospešeno kuri maščobo (celo do 48 ur po vadbi).
  • Poveča izgubo maščobo na predelu trebuha.
  • Ne izgubimo veliko časa: trening je lahko končan že v manj kot 20-ih minutah.

Pazi: VIIT ni priporočljiv za starejšo populacijo, začetnike in srčne bolnike!

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Meni
%d bloggers like this: