KLASIČNA VZDRŽLJIVOSTNA VADBA ALI VISOKO INTENZIVNI INTERAVALNI TRENING?

KUPLJENI SADNI JOGURT ALI DOMA PRIPRAVLJENI SADNI JOGURT?
13 maja, 2017
MUG CAKE PO MOJE
9 junija, 2017
Prikaži vse

KLASIČNA VZDRŽLJIVOSTNA VADBA ALI VISOKO INTENZIVNI INTERAVALNI TRENING?

Si tudi ti ena/eden izmed tistih, ki vsak dan uro ali celo več preživijo na sobnem kolesu/stezi/orbitreku, rezultatov in napredka pa ni …?

V današnjem blog zapisu, ti bom bolj podrobno predstavila HIIT oz. VIIT način treninga.

VIIT je kratica za visoko intenzivni intervalni trening. Osnovni princip takšnega treninga je, da izmenjujemo visokointenzivne intervale z nizkointenzivnimi intervali (primer: 30 sekund hitrega teka -> 30 sekund lahkotnega teka -> 30 sekund hitrega teka … to nekajkrat ponovimo). Praktično gre le za drugačen način treninga, ker lahko VIIT trening naredimo tudi z izvajanjem vaj (npr. 6 zaporednih vaj, vsako delamo 20 sekund, med njimi je 10 sekundna pavza ali pa je sploh ni; po teh 6-ih vajah sledi 2 minutni počitek in nato vse skupaj ponovimo še nekajkrat).

Pomembno pa je, da se pred VIIT treningom ogrejemo (npr. nekaj minutno kolesarjenje/hitra hoja …)

PREDNOSTI takšnega načina treninga je res veliko:

  • Bolj učinkovit kot klasična vdržljivostna kardio vadba.
  • Pospeši metabolizem, kar pomeni, da telo še dolgo časa po končani vadbi pospešeno kuri maščobo (celo do 48 ur po vadbi).
  • Poveča izgubo maščobo na predelu trebuha.
  • Ne izgubimo veliko časa: trening je lahko končan že v manj kot 20-ih minutah.

Pazi: VIIT ni priporočljiv za starejšo populacijo, začetnike in srčne bolnike!

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

%d bloggers like this: